Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu

Autor: Tomasz Janeczko (tjaneczkNOSPAM_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 17:53:27 MET DST

Użytkownik "Szymon Dowkontt" <szdowk_at_free.polbox.pl> napisał w wiadomoœci news:bgmhgc$oav$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> A zglazajac reklamacje dostales numer zgloszenia? Poza tym korzystajac z
> uslugi dla hobbystow nie dziw sie, ze jestes traktowany jak hobbysta.
> Jezeli potrzebujesz lacze do pracy, to skorzystaj z iDSL... wtedy
> reklamacje beda zalatwiane przez biuro polpaku...

Tak dostalem numer zgloszenia. Jak potwierdzil to pion sieci
to problem byl wlasnie po stronie POLPAKU.

Faktem jest natomiast, ze czas miedzy zgloszeniem przez pion sieci we wroclawiu
informacji o problemie do Polpaku a naprawieniem go byl rzedu kilku godzin.

Istotnie wiec Polpak reaguje szybciej.

Nie zmienia to faktu iz za usluge dla hobbystow placi sie 200/miesiac
i wydaje mi sie ze mozna za te pieniadze co nieco oczekiwac.

Tomasz Janeczko