Re: Łączadzierżawione - koniec, trzeba płacićdrożej!

Autor: Blue (blue70nospam_at_op.pl)
Data: Thu 31 Jul 2003 - 16:27:37 MET DST

(ciach)
> Chciałem pokazać koledze kontrast skoro pytał czy takie modemy zajmują
> więcej niż 3,4kHz. Wystarczyło wstawić "do" żeby brzmiało "Dokładnie do
> kilka MHz".
No wlasnie o to mi chodzilo. Dzieki za wyjasnienie... jednak faktycznie maja
prawo tlumic pasmo wyzsze niz 4300Hz :(
Łącze mam juz od trzech lat. Niektorzy mowia, ze takie filtry juz dzialaja
od roku, ale do mnie jeszcze nie dotarli, i dobrze... hihi.. dopiero teraz
bede musial przeksztalcic lacze na wieksze pasmo (w sumie oplaty nie sa az
tak wielkie...).
Dzieki