Re: Łączadzierżawione - koniec, trzeba płacićdrożej!

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jul 2003 - 08:33:52 MET DST

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl> napisał w
wiadomości news:bg638r$46$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> nie przesadzaj, QAM to jest modulacja robiona przez uklady analogowe,
> jedynie interpretacja wyników jest cyfrowa... zresztą wszystko jest
> analogiem :)
Tu się nie zgodzę. DSL to już technologia polegająca na ucyfrownieu łączy.

> nie przesadzaj, SDI zajmuje jakies 300-400kHz, a nowe modemy G.SHDSL przy
> 2Mbit mieszczą się w 1MHz. Kilka MHz to zjadają VDSL'e.
>
> Marcin

Chciałem pokazać koledze kontrast skoro pytał czy takie modemy zajmują
więcej niż 3,4kHz. Wystarczyło wstawić "do" żeby brzmiało "Dokładnie do
kilka MHz".