Re: Łącza dzierżawione - koniec, trzeb

Autor: Olgierd `Kingsajz' Ziolko (kingsajz_at_rpg.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 19:33:13 MET DST

"Blue" <blue70nospam#op.pl> pisze:

>Największy operator telekomunikacyjny w Polsce zakłada filtry na łącza
>dzierżawione analogowe i proponują w zamian za to łącza cyfrowe o
>odpowiedniej przepustowości. [ciach resztę...]

Możesz podać jakieś źródła? Na WWW tpnet[1] niczego nie znalazłem.

[1] http://www.telekomunikacja.pl/biznes/df/transmisja_danych/dzierzawione_linie/

>Pozdrawiam.

Pozdrawiam

PS. Zrób coś z kodowaniem w swoim kliencie, bo koszmarki ślesz.

--
 Pomóż znaleźć lek na raka: http://www.intel.com/
`History had wanted surgery. Sometimes Dr Chopper is the only surgeon to hand.