Łączadzierżawione - koniec, trzeba płacićdrożej!

Autor: Blue (blue70nospam_at_op.pl)
Data: Tue 29 Jul 2003 - 15:35:11 MET DST

Największy operator telekomunikacyjny w Polsce zakłada filtry na łącza
dzierżawione analogowe i proponują w zamian za to łącza cyfrowe o
odpowiedniej przepustowości.
Oznacza to, że nie będzie można wykorzystać na łaczu analogowym modemów np.
1mbps (?)
Dlaczego? Czy mają takie prawo? Przecież transmisja pomiędzy modemami odbywa
chyba się analogowo?
Do tej pory miałem na tym łączu modemy 115kbps i chciałem powiększyć do
1mbps, a teraz podobno nie będę mógł uzyskać takiej prędkości tylko max
9600bps (!)
Czy modemy (115kbps lub większe) wykorzystują większe pasmo niż 300-3400 Hz?
Nie bardzo to rozumiem tą kwestię więc proszę Was o przedstawienie swojej
opini, a może przedstawiciel Tp wyjaśni o co tu chodzi?
Pozdrawiam.