Re: Ceny polpaka

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 14:32:03 MET DST

> Tu jest cennik frame relay/atm...
> zobatrz sobie na pozycje:
> 2. 64.2 Dostęp do sieci szkieletowej POLPAK łączem asymetrycznym
> ADSL za każde zakończenie łącza * :
>
> b) o szybkości do 512 kbit/s w kierunku do Abonenta i 128 kbit/s od
Abonenta

> Wiec co ty gadasz ze masz i we/wy 512 :)
>
> Oczywiscie powyzej jest lacze synchroniczne ale kosztuje jeszcze drozej :)
> 1400 zl
> Asynchroniczne o takich samych parametrach jak dsl kosztuje 1200 zl :>>>
> i ja nie wiem czy TP ma cie bardziej w dupie bo gdy zglaszam awarie SDI to
> ciagle sa w ten sam dzien u mnie...

ok, prosta sprawa
nie wiem czy coś sie zmienilo od niepamietam kiedy, ale o ile wiem to nie
bylo mozliwosci (a raczej oferty/checi ze strony tpsa) zeby zestawić PVC do
internetu w asymetrycznym polpaku.
Sprawdz, ale wydaje mi sie ze tak jest nadal.

Aaa, do polpaka mozesz dostać znacznie wiecej adresów IP niż do idsl'a.

Marcin