Re: Ceny polpaka

Autor: Jakub \ (venom_at_nospam-venomski.com)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 12:39:00 MET DST

> taki sens ze te 512kbit/s masz na uplinku i downlinku osobno czyli jest to
> lacze symetryczne co w pewnym momencie sie baaaardzo docenia. Pozatem mają
> Cie troche mniej w dupie niz w przypadku neostrady..... ale nie zmienia to
> też faktu ze oferta tpsa pod tytulem framerelay/ATM jest wręcz bezczelna.
>
> Marcin

Witam,
wiesz stary... nie wiem...
http://www.tpnet.pl/cenniki/fr_tab1.php
Tu jest cennik frame relay/atm...
zobatrz sobie na pozycje:
      2. 64.2 Dostęp do sieci szkieletowej POLPAK łączem asymetrycznym
ADSL za każde zakończenie łącza * :

b) o szybkości do 512 kbit/s w kierunku do Abonenta i 128 kbit/s od Abonenta

Wiec co ty gadasz ze masz i we/wy 512 :)

Oczywiscie powyzej jest lacze synchroniczne ale kosztuje jeszcze drozej :)
1400 zl
Asynchroniczne o takich samych parametrach jak dsl kosztuje 1200 zl :>>>
i ja nie wiem czy TP ma cie bardziej w dupie bo gdy zglaszam awarie SDI to
ciagle sa w ten sam dzien u mnie...