Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Tomasz Nidecki (spamtrap_at_tonid.net)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 15:50:50 MET DST

Adam Wysocki <gophi_at_apcoh.org> wrote in

> PS. Nie jestem nijak związany z AsterCity, poza tym, że mam u nich
> łącze.

Bardzo chetnie zostalbym klientem AsterCity, o co staram sie juz od ponad
6 lat i ciagle tylko slysze coraz to nowe daty, kiedy dostep ten ma byc w
moich okolicach. Rowniez sadze, ze ACN jest najleszym pod wieloma
wzgledami wyjsciem, ale ich polityka rozszerzania sieci powoduje, iz
zawsze chyba pozostana operatorem niszowym. Co wiec z tego, ze sa dobrzy,
jak wiekszosc i tak nie ma szans na lacze od nich 8[

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
tonid_at_tonid.net http://tonid.net http://endemic.org