Re: Kablowka a internetdsl

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Jul 2003 - 11:14:52 MET DST

Grzegorz Janoszka wrote:

> Kurde, ja przy pustym łączu mam 60ms pingi, a przy 300kbps/30kbps mam pingi
> już ponad 500 :((
> Może jak zmienię na 1Mbps, to będzie OK...

Raczej nie, problem jest nie w szybkości, ale w priorytetach. Na DSL512
miałem dokładnie tak samo, tzn niskie pingi. Ale to zawdzięczam nie tpsa
ale własnemu routerowi który pewne pakiety wpuszcza poza kolejnością w
łacze. Bez tego mechanizmu DSL nie jest dobrym łaczem niestety, ma słaby
czas reakcji przy maksymalnym zapchaniu. W zasadzie DSL można wziąść bez
zastanowienia jesli człowiek ma w perspektywie dużo czasu i chęci nauki
nowych rzeczy ;)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl