Re: Firma ProNet z Lublina

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 16 Jul 2003 - 13:46:03 MET DST

Uzytkownik "Przemyslaw Frasunek" <venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl> napisal
w wiadomosci news:86adbftsyu.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl...
> Moze ponizszy post jest odrobine OT, ale pozwole sobie przytoczyc moja
> historie zwiazana ze wspolpraca z jedna z lubelskich firm,
> swiadczacych tzw. tani internet dla uzytkownikow koncowych.
[ciach]
> Zastanawiam sie, czy ktokolwiek z Was spotkal sie z podobnymi
> praktykami ze strony "powaznych" providerow. Jaka powinna byc reakcja
> w takim przypadku?

Oj spotkal, spotkal...

Cóz mozna zrobic w takim przypadku ? Chyba tylko zachowac olimpijski spokój,
bo taka polityka tej firmy nie przyniesie jej chyba nic poza osmieszeniem
sie. Chyba, ze posiada ona stosowne kontakty z administracja osiedla. Wtedy
niestety moze byc gorzej, bo zarzady spóldzielni stanowia czesto ludzie
dbajacy jedynie o wlasne interesy, a przy tym nie_do_ruszenia.

Nawiasem mówiac - podoba mi sie ten swiatlowodowy dostep :)) W Krakowie tez
wiekszosc takich providerów ma wlasne lacza swiatlowodowe. Moze cos od nich
zaczne dzierzawic ;)

Z#