Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Marcin Kuczera (marcin_at_n0-spam.poczta.rybnik.pl)
Data: Mon 14 Jul 2003 - 20:12:52 MET DST

> Jest. Nie ma warstwy Ethernetowej na linii, jest samo PPPoA, czyli nie
> trzeba VC w ATMie tworzyc z rezerwa na narzut Ethernetu.

hmm, powiedz mi tylko dlaczego kolega Adam w opisie uruchamianie tegoż przez
usb zawarł wątek z wirtualnym interfejsem eth po którym puszcza się pppoe ?
Przecież łatwiej by bylo zrobić wirtualny interfejs ATM i pppoa.
Wg mnie ten wlasnie eth dodaje swoje bajty do całosci transmisji.

A co do efektywnosci, to w przypadku neostrady nie ma to zadnego znaczenia
bo i tak po kablu leci pppoa a eth jest na tyle wydajny ze nie zje za duzo
pasma

Marcin