Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 11:44:40 MET DST

Sierp <NOspam_at_sierp.netwytnijcalosc> wrote:
> Przynajmniej tak zrozumialem twoje
> "nie oznacza (...) czerpania korzyści z tego ze szkodą dla Chello
> (czytaj: udostępnienie internetu sąsiadowi powoduje, że sąsiad nie
> kupi łącza od Chello)"

A. To źle. :) Stawianie sieci w obrębie mieszkania nie oznacza
czerpania korzyści ze szkodą dla Chello. Szkodą dla Chello by
było udostępnienie internetu sąsiadowi, co powoduje, że sąsiad
nie kupi łącza od Chello.

> zgadzam sie w 100% - ja tez jakbym mial chello bez problemow sumienia
> podzielilbym je na moje komputery w domu - obciazenie jakie
> zwykle generuje i tak jest bardzo male

Acz zwrócono mi uwagę, że w mieszkaniach, które są wynajmowane
przez czterech studentów, zrobienie takiej sieci mogłoby zwiększyć
obciążenie. Choć z drugiej strony, jakby mieli tylko jeden komputer
podpięty do internetu, to tak samo bardzo by go obciążali, jak
cztery oddzielne.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)