Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Sierp (NOspam_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 10:55:06 MET DST

Dnia Sat, 5 Jul 2003 12:14:08 +0000 (UTC)
Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl> naskrobał(a):

> Jakich dwóch klientów? Bo zacząłeś o nich ("wychodzili z zalozenia"),
> ale już nie wiem, o kogo Ci chodzi.

musialem przeczytac watek jeszcze raz aby sobie przypomniec ;-)
otoz wola dwoch oddzielnych klientow (dwa mieszkania) niz jednego
ktory podzieli na siebie i sasiada
Przynajmniej tak zrozumialem twoje
"nie oznacza (...) czerpania korzyści z tego ze szkodą dla Chello
 (czytaj: udostępnienie internetu sąsiadowi powoduje, że sąsiad nie
 kupi łącza od Chello)"

> Bo chyba żaden rozsądny człowiek nie wykupi drugiego łącza od Chello
> do domu tylko po to, żeby móc mieć w sieci dwa komputery. Z jednego
> gospodarstwa domowego IMO nie ma szans zrobić dwóch klientów.

zgadzam sie w 100% - ja tez jakbym mial chello bez problemow sumienia
podzielilbym je na moje komputery w domu - obciazenie jakie
zwykle generuje i tak jest bardzo male

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq