Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Maciej Muran (tytoos_at_autograf.pl)
Data: Sat 05 Jul 2003 - 10:05:37 MET DST

Anshar napisał[a]:

> Wszedzie o tym limicie trabia, dziwne ze nie slyszales... Jak mialem
> Chello raz niechcacy przekroczylem limit o 1Gb i za kary transfer spadl mi
> do ok.30kbps, taka predkosc to masakra, mialem ja przez tydzien.
> Odechcialo mi sie nawet przegladac strony... :)

Bo trzeba było zrobić lekką awanturę.
Same broadcasty w sieci chello.pl to ruch rzędu 1,5 GB na miesiąc.
I wiem, że serwis przymyka w związku z tym oko na limit...
Kilka miesięcy temu przekroczyłem limit o prawie 2GB i nic się nie stało.
Co nie zmienia faktu, że to durne ograniczenie - jakoś inne sieci sobie
radzą!

--
M.M.
System UpTime: 0 days, 0 hours, 49 minutes and 30 seconds