Re: Chello,czy Neostrada.

Autor: Boogie (psycopath_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Jul 2003 - 12:33:33 MET DST

On Tue, 1 Jul 2003 19:41:47 +0000 (UTC), "Grzegorz N." <niedzi_at_wp.pl>
wrote:

>Witajcie,
>
>Mam prośbę o pomoc w ostatecznym wyborze pomiędzy oferta UPC,a TP S.A.
>Szybkości takie same (512/128) - z tym,że w Chello są limity 15GB/miesiąc
>(co nie jest aż takim problemem).
>
>Chodzi mi o realne porównanie użytkowania. Czy warto dopłącić do Neostrady
>,czy skorzystać z oferty telewizji kablowej? Bardzo proszę o Wasze opinie.
>Jutro chciałbym, zdecydować,bo dosyć mam juz SDI.

Mam identyczne pytanie z tym ze koszty u mnie wychodza nastepujaco.
Chello :Instalacja 99 + 112PLN abonamentu na 12 miesiecy
Neostrada:Instalacja 400 (ale modem na własnosc) + 200 PLN abonament
na 12 miesiecy( wpromocji nie ma abonamentu przez miesiace wakacyjne)
Prosze o porade co wybrac, czy oplaca sie podpisywac umowe na 12
miesiecy, jak czesto zmieniaja sie cenniki w tych
pakietach(promocjach), szczegolnie chodzi tu o Chello?
Pozdrawiam
Boogie