Re: [WROC] Internet 512 kbps, spis providerów

Autor: gear (gear_at_poczta.fm)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 14:48:04 MET DST

Użytkownik "Pietrkos" <wychowaniec_at_koof.com.pl> napisał w wiadomości > A
więc.. sprawa wygląda tak że nie jest to centrum miasta...
> TPsa odpada (chcieliśmy założyć neostradę).
> Dialog mamy tylko przez drut a na tym szybszego łącza nie można.
> TELE2 nie ma zasięgu.
> Jest na pobliskim osiedlu super oferta LANET internet przez sieciówkę.
> Dzwoniliśmy i miła pani z obsługi powiedziała, że nia mają nas w planach.
> Kablówki też nie ma.

Łącze się z Tobą w żalu, mam podobną sytuację.

> Wiele łącz radiowych nie jest u nas dostępnych.
> Chociaż dostałem już 3 oferty na priv (łącza radiowe) od firm na tego
posta
> więc mam nadzieję że ncoś nam założą...

U mnie się na tym skończyło. Za mało chętnych, zbyt duże wymagania
administratora co do wykonania sieci, itp.
Życzę aby Wam się powiodło.
Ja czekam do jesieni, może Dialog przedstawi jakąś ofertę dla klientów
tepsy.

pzdr
gear