Re: [WROC] Internet 512 kbps, spis providerów

Autor: Pietrkos (wychowaniec_at_koof.com.pl)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 13:27:46 MET DST

> Witam
> Akurat chyba we Wrocławiu nie jest tak źle z internetem. Jest jeszcze
> Dialog, sieci TV kablowej i ostatnio firma chyba wodociągowa zakłada
> internet.
> Chciałbym mieć takie możliwości, niestety u mnie tylko pakiety tepsy :(

A więc.. sprawa wygląda tak że nie jest to centrum miasta...
TPsa odpada (chcieliśmy założyć neostradę).
Dialog mamy tylko przez drut a na tym szybszego łącza nie można.
TELE2 nie ma zasięgu.
Jest na pobliskim osiedlu super oferta LANET internet przez sieciówkę.
Dzwoniliśmy i miła pani z obsługi powiedziała, że nia mają nas w planach.
Kablówki też nie ma.
Wiele łącz radiowych nie jest u nas dostępnych.
Chociaż dostałem już 3 oferty na priv (łącza radiowe) od firm na tego posta
więc mam nadzieję że ncoś nam założą...

Pozdrawiam

--
Piotr 'Pietrkos' Wychowaniec