reklamacje w tepsie

Autor: Darek (darek_at_nospamglinki.waw.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 14:09:06 MET DST

Witam
czy ktos moze opisac jak wyglada w chwili obecnej rozpatrywanie
reklamacji przez tepse ?
Sytuacja wyglada tak:
Lacze 1,5 Mbps dzialalo sobie ladnie. jakies 3 tygodnie wstecz padlo i
wstalo na polowe tego. Provider wyslal reklamacje do tepsy gdyz on
zadnych ograniczen nie wprowadzil i teoretycznie nie ma zadnych
ograniczen na laczu, mimo to od tej pory siec dziala na 760 Kbps.
Ja osobiscie podejrzewam iz tepsa dorzucila mi jakiegos "sasiada" na
kabel i stad moj pech.

Pozdrawiam
Darek