Re: Juz nie lubie 1Mbitowego DSLa

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 13:39:48 MET DST

> Witam od piątku jestem niezbyt szczęśliwym posiadaczem DSLa 1Mbit wskutek
> przejścia z DSLki 512 po półrocznym używaniu takowego łącza. No i ku
mojemu
> nieszczęsciu pieprzony modem juz się 5 razy zwiesił w ciagu ostatnich
41h.
Ten modem był wałkowany na grupie. Ogólnie chodzi o to, że modem wiesza się
gdy na któryś z nieużywanych IP (masz teraz 4 takie) przychodzi ping z
zewnątrz. Rozwiązaniem jest postawienie aliasów, jeśli ma się router
linuksowy. Jesli masz router sprzętowy to nie wiem jak to rozwiązać. Może
ręcznie wpisana tablica routingu coś zmieni?