Re: Juz nie lubie 1Mbitowego DSLa

Autor: Kamil Dziekanowski (kdziekan_at_nospam.pl.komrel.net)
Data: Mon 23 Jun 2003 - 08:56:56 MET DST

[...]
> o ile dobrze pamietam wszystko poprostu swiecilo sobie.I w zwiazku z
tym mam
> pytanko czy macie jakieś sugestie co do tego modemu, czy pozostaje
mi czekać
> łaskawie aż jakaś paniusia w polpaku z technikiem sie dogadają i cos
ze
> zgłoszeniem zrobią, badz mi puszczą nerwy i zmontuje sobie jakiś
reseter
> modemu przez odcinanie mu zasilania jak przestanie odpowiadać na
pingi?

Nie mam doświadczenia z tym modemem, ale niektóre użądzenia sieciowe
są dosyć wrażliwe na zasilanie. Potrafią zawiesić się, gdy gdzieś w
pobliżu włącza się lub wyłącza odbiornik pobierający dużo prądu.
Ogólnie na wszystkie zjawiska, które powodują "piki" na zasilaniu.
Może mógłbyś lepiej odfiltrować zasilanie dostarczane do modemu?

Pozdrawiam,
Kamil Dziekanowski