Re: Pytanie o providera: tinet.pl

Autor: Artur M. Piwko (pipen_at_beast_tu_kielce.pl)
Data: Sat 21 Jun 2003 - 19:05:18 MET DST

In the darkest hour on Fri, 20 Jun 2003 20:37:32 +0000 (UTC),
Ghost <ce3_at_poczta.onet.pl> screamed:

> Wszyscy providerzy podają prędkość "do", chyba że kupisz łącze CIR=EIR za
> kilka tysięcy miesięcznie. Natomiast to 59 PLN, to trochę tanio. Może są
> ograniczenia na ilość danych, może to tylko cena łącza (do której doliczają
> "koszty operacyjne" - sprzęt itp.), albo poprostu "provider" jest dupny. Jak
> teraz testowałem ich łącze do tinet.pl, to było dość obciążone.

Nie zrozumiałeś. Podam porównywalną ofertę w mojej sieci:
"od 70PLZ do 256kbps"

Cennik:

70PLZ 128kbps
100PLZ 256kbps

Podana przy 'od' cena to cena najniższego abonamentu, natomiast przy 'do'
znajduje się przepustowość najwyższego.

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn   |  Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns      |  mailto:s/_/./