Re: Pytanie o providera: tinet.pl

Autor: Ghost (ce3_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jun 2003 - 22:37:32 MET DST

Witam,
> popatrz , że prędkość jest podana "do" a cena "od"
> po za tym co za problem zadzwoń to się dowiesz

Wszyscy providerzy podają prędkość "do", chyba że kupisz łącze CIR=EIR za
kilka tysięcy miesięcznie. Natomiast to 59 PLN, to trochę tanio. Może są
ograniczenia na ilość danych, może to tylko cena łącza (do której doliczają
"koszty operacyjne" - sprzęt itp.), albo poprostu "provider" jest dupny. Jak
teraz testowałem ich łącze do tinet.pl, to było dość obciążone.

Ghost