Re: TKTELEKOM czyli lacze od PKP

Autor: GL (leszcz_at_SPAMSUX.v-lo.krakow.pl)
Data: Tue 27 May 2003 - 17:39:23 MET DST

kamil kapturkiewicz wrote:
> czy ktos mial doczynienia z laczami od pkp wiekszymi niz 512kbit? jakie
> ceny ? bo na stronie maja do uzgodnienia.
> jaki cir ? bo na stronie nie ma nic na ten temat
> jak wygladaja ceny za dzierzawe kabla od nich do mnie ?
> no i jak w ogole dzialaja ich lacza :) ?

Witam!

Posiadalem na "testy" lacze 2mbit na dwa dni. Po negocjacji ceny i
warunkow, nie zastanawialismy sie dlugo zeby podpisac umowe.
Niestety caly czas czekam na przydzial nr IP z RIPE i dopiero ruszy..

A co do dzialania samego lacza, posiadam rowniez 2Mbit polpaka - i po
czesci kolpak jest duzo lepszy. Siec kolpaka (juz nie pkp) jest zupelnie
pusta, a magistrale smigaja ze az sie milo patrzy! lacze do telii dziala
wysmienicie, chodzi sie po www jak po lokalnym, a np CS (szwecja, dania,
norwegia itd..) ping <50ms. Do Krakowa dojscie do polpaka mam lepsze niz
  z samego polapaka!! :-((( CS w Krakowie niestety jest troszeczke
opozniony (ok <110ms) ale co ciekawe ping utrzymuje sie caly czas na tym
samym poziomie. Wyciagam transfery z polski jak i zagranicy o kilka %
wiecej niz na polpaku (246KB/s polpak, 254,1KB/s kolpak).

Wiecej moge napisac jak juz bede mial podlaczone do konca lacze.
Warunkow cenowych nie przedstawiam, ale za 2Mbit jest to ok 2000zl. Ale
goscie narazie sa tak lapczywi na klientow ze mozna z nimi wynegocjwac
"wszystko".
Nie bede wiecej zachwalal, bo i po co, ja nadmienie ze nie mam z ta
firma nic wspolnego, a lacze biore do ASK (czyli dla totalnego
zasiorpania ;-) )

pzdr

greg