TKTELEKOM czyli lacze od PKP

Autor: kamil kapturkiewicz (horizn_at_pl.wp)
Data: Tue 27 May 2003 - 12:20:21 MET DST

witam

obecnie posiadam BDI standard z netii ale ichnie ciecie pakietow
wychodzacych za granice mnie dobija, przymierzam sie do zmiany lacza, w
gre wchodzi firma www.pl-net.pl w ktorej juz bylem i rozmawialem, teraz
czekam czy tepsa im zestawi kabelek do mnie oraz pkp www.tktelekom.pl,
od ktorych czekam na odpowiedz na maila. pytanie:

czy ktos mial doczynienia z laczami od pkp wiekszymi niz 512kbit? jakie
ceny ? bo na stronie maja do uzgodnienia.
jaki cir ? bo na stronie nie ma nic na ten temat
jak wygladaja ceny za dzierzawe kabla od nich do mnie ?
no i jak w ogole dzialaja ich lacza :) ?

pozdrawiam
kamil kapturkiewicz
KK422-RIPE