Chello?

Autor: Omulec (szymon_at_onet.pl)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:52:38 MET DST

Przyszedl monter i zapytal, czy nie chce zamienic mojego nedznego SDI na
wspaniale chello (nie doslownie tak ;] ). Oferta fajna, bo 50pln za
instalacje i 150 miesiecznie za dostep i kablowke. Skoro i tak place za
kablowke 50, to wychodzi, ze internet za 100. Kalkulacja nie do przebicia,
tym bardziej, ze oferuja te swoje 512 kbps, no i monter powiedzial, ze
ponizej 300 kbps raczej nie spada. To sporo szybciej niz moje starenkie SDI,
ale kilkaset GB juz sciagnelo od narodzin bez problemow, wiec chcialbym miec
nadal bez problemow.

W zwiazku z tym kilka pytan do uzytkownikow i znajacych temat. Jak to sie
sprawuje z tym swoim niebotycznym transferem, rzeczywiscie jest szybko?
Jak wyglada sprawa adrsu ip? czesto sie zmienia?
Czy oni firewalluja jakies porty ze swojej strony?
No i jak ze stabilnoscia? Sa jakies prolemy ze zrywaniem?

Dzieki z gory za info

Omulec