[ot] porownanie łącz i proś

Autor: Sierp (NOspam_at_sierp.netskasuj)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:52:13 MET DST

Witam

Zrobiłem wstępne porównanie niektórych łącz
http://sierp.net/isp.htm
Jeżeli ktoś miałby uwagi lub (co lepsze :) chciałby cokolwiek napisać
o swoim providerze (tylko chciałbym zebrac kilka opinii na temat kazdego
providera coby to bylo w miare obiektywne) to chetnie umieszcze, chcialbym
aby to tez byly dane aktualne a nie sprzed 4 miesiecy ;-)
Mam jeszcze dostep do łącz: tdc, polpak, ipartners i pro futuro, z tym ze to
ostatnie to 10Mbps wiec malo miarodajne dla zwyklych userow :-) Dlatego
chetnie dostane wszelakie uwagi na priv
sierp at sierp.net
TIA

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq