Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Apr 2003 - 23:10:12 MET DST

Robert Kalinowski wrote:

> Może, zanim do tepsy to dotrze, pozgłaszać w całej Polsce
> codzień awarię ;)

Wczoraj (25.04.2003) zadzownilem do infolini i dalej tam chyba nie
wiedza, wrecz kobieta zza telefonu jak jej powiedzialem, ze u mnie
dziala i ja w innej sprawie krzyknela "jak to dziala !!! przeciez ten
problem jest nadal nie rozwiazany !". Wyglada na to, ze dalej nie
czytaja grupy :/ Zna ktos jakiegos technika osobiscie, zeby biedakom
powiedziec ? Moze nawet ktorys by premie dostal za "rozwiazanie"
problemu ... Bo ja NIE MOGE zglosic _prawdziwej_ awarii mojego DSLa ...

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl