Re: ICPNET Poznan

Autor: Tomasz Slaski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:27:43 MET DST

Witold Kukwisz wrote:
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Icpnetem w Poznaniu ?

Ogólnie - jest OK. Aczkolwiek, przed ostatnią przebudową sieci było
jeszcze lepiej - teraz faktycznie sa takie tranfery, jak masz na
umowie. Poprzednio potrafiło być w ramach pol34 2x tyle, co na umowie.
Z negatywów:
- trochę maja chyba bajzel w papierach - mnie i kilku znajomym
zdarzały sie bezpodstawne sciecia z windykacja naleznosci,
powyjaśniało sie jednak wszystko po jakims czasie;
- mi zdarzaja sie sporadyczne zwisy modemu, mimo, ze mam zamówione
stałe IP po resecie modemu IP sie zmienia. Reklamowałem - czekam na
odzew.

--
TOM
TS635-RIPE LAN/MAN BAFH