Re: Neo na firmę?

Autor: kowal (kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com)
Data: Wed 23 Apr 2003 - 10:26:15 MET DST

Savitch w <b7v8s8$rf5$2_at_news.onet.pl> zeznal:
> Czy jest możliwe założenie Neo+ tak, żeby rachunki były na firmę? Bo w
> regulaminie nie jest nic napisane na temat odbiorców (lub jestem ślepy),
> a coś słyszałem zarówno o Neo jak i SDI, że są jakieś jaja??

nie ma nic, sdi ojciec ma na firme, masa kafejek pociska na sdi i neo
nie ma rozroznienia czy kilent indywidualny czy biznesowy... Moze poza
kolejnoscia zakladania.. (tak jest/bylo w czestochowie sdi w pewnym
okresie sdi na osobe prywatna nie dawali bo nie, a na firme od reki)

--
Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
budujesz, a potem... modlisz się