Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?

Autor: Ghost (ce3_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 10:17:30 MET DST

Witam,
> Hmm siedze na futuro od okolo roku i z tego co widze to: lacze nadaje sie
> wylacznie i jedynie do ogladania stron www oraz do sciagania. Jesli
> podpinasz siec z tkz graczmi dla ktorych liczy sie kazad ms nie bierz tego
> lacza. Ominie cie wiele probleow i masa narzekan. Sam czasmi pogrywam i
> powiem tak: w dzien zagranie gdziekolwiek na pingu ponizej 60 jest
> niemizliwe. Nawet w nocy pingi sa niestabilne i czesto skacza do okolo 200
> (cos na podobienstwo czkawki). Zabawy te prowadze przy 70-80% zapchanym
> laczu SPIDO.
Nie zgadzam się. Mam łącze Optimo, pingi do serwera gier astercity mam
niższe, niż abonenci tejrze sieci. Mam serwer counter-strike i jedi knight
2, na których grają ludzie z net-u i pozytywnie komentują. Pingi nie skaczą
do 200, a przeważnie oscylują 40-100 (zależnie od łącz osób trzecich). Przy
dużym obciążeniu faktycznie pingi idą w górę, ale
to zależy już od systemu ograniczeń.

Pozdro