Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?

Autor: Arkadiusz Chochowski (zelachan_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 16:37:34 MET DST

Tomasz Orzechowski wrote:

> Na news.futuro.pl jest grupa futuro.dyskusje - nie znadziesz tam nikogo,
> kto by?by zadowolony. By? mo?e sami malkontenci tam siedzi?, ale
> osobi?cie w?tpi?.
Problem polega na tym, ze ludzie z regoly pisza wtedy gdy jest lipa,
jak jest ok to na grupie cisza. W/g mnie gdyby tylko popracowali
nad pingiem byloby wysmienicie. W sumie jedyny problem jaki
mam to gracze w gry kwako podobne, oni musza miec ping ponizej
40ms, a na taki mozna liczyc grajac pozno w nocy do godzin porannych.

>Teraz w ci?gu dnia
> sie? jest zatkana. Wzgl?dnie jest w Warszawie, w innych miastach jest
> (podobno) tragicznie.
Nie wiem jakie miasta masz na mysli, ale w Lublinie po poszerzeniu
lacza miedzy wawa a lublinem jest niezgozej. Nie jestem ostatnio
w temacie, ale chyba w Lublinie nie ma ISP od ktorego mozna
mozna za podobna kwote dostac lepsze warunki /lacze Spido/

pozdrawiam

--
Arek               | "Everything should be made as simple as
zelachan_at_interia.pl | possible, but not simpler" - Albi