Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 16:37:47 MET DST

"AK" <akacz_at_inmedia.pl> napisał(a):

> duzy ROTFL,

ROTFLuj sobie do woli.

> jak dla mnie to futuro moze przesylac dane nawet po X.25, jezeli wykupuje na
> zakonczeniu lacza 2048 Kbps to tyle mam miec , inaczej jest to
> zwykle

2048 kbit czego? Payloadu AAL5, payloadu IP, czy po prostu taki PCR?
Pokaz mi zapis w umowie, w ktorym masz okreslone.

> naciaganie klienta. Tlumaczenie ze ilosc bajtow jest inna w atm i ethernecie
> jest smieszne, jezeli dostalbym styk atm to ok, ale terminal dostaje ze
> stykiem -> do mnie ethernet wiec tam licze pomiar lacza.

Nikt Ci nie kaze korzystac z Futuro -- sa tacy ISP, ktorzy nawet na
styku ATM biora narzut na siebie.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *