Re: Stałe IP w neo??

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 08:11:00 MET DST

On Thu, 10 Apr 2003 06:41:46 +0000 (UTC), "Quentin"
<quentin_at_MD.US.gov> wrote:

>To by sie zgadzalo, tez cos podobnego slyszalem; osoba od ktorej to wiem
>jest powazna wiec nie sadze aby to byla podpucha... A tak z innej beczki ;)
>to mam to samo IP od jakiegos 2.5 miesiaca, wielu ludzi ktorzy pisza na
>alt.pl.neostrada tez ma przynajmniej od miesiaca to samo, wiec chyba
>faktycznie TP juz to wprowadzila... Moze jeszcze nie wszedzie i dlatego nie
>ma oficjalnego komunikatu.

Nie wprowadzila. Stale IP od dynamicznego nie rozni sie tym ze w
kolejnych polaczeniach sie nie zmienia - stale IP od dynamicznego
rozni sie tym ze w umowie jest zagwarantowany minimalny okres jaki
musi minac od poinformowania uzytkownika adresu do jego zmiany. Jak
masz staly adres to operator nie moze pozostajac w zgodzie z zawarta
miedzy wami umowa ni z gruszki ni z pietruszki zmienic ci adresu. Musi
poinformowac, dac czas na reakcje, dopiero zmienia (bo ze moze zmienic
to oczywiste - gospodarka adresami wymaga czasem poprzestawiania
hostow na inne adresy). Jak masz dynamiczny adres - to operator moze
ci przez pol roku to samo IP dawac - i ktoregos razu po prostu
przydzielic inne - jego prawo.

--
Darek