Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 -

Autor: FINCH (blazej_at_fuckyou.zieba.info)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 14:23:02 MET DST

Jacek Orłowski wrote:
> Użytkownik "Slawomir Bem":

> Potwierdzam. Obserwuję częste przerwy trwające po kilkanaście
> góra kilkadziesiąt sekund, nawet przy małym obciążeniu łącza.
> Gracze bardzo na to narzekają.

        Mam to samo. Sprawa wisi na helpdesku i krąży po TPSA póki co nik nie
wie co jest grane. Sprawa dotyczy wiekszej ilości klientów. Jest
praktycznie niezauważalna dla przeciętnego użytkownika (www,email) ale
wystarczy puścić skrypt i okazuje się w ciągu godziny występuje
kilkanaście zaników niezależnie od pory dnia i nocy.
        Najlepiej żeby jak najwięcej osób dzwoniło do helpdesku. Pamiętajcie o
zapisaniu numeru zgłoszenia. Uprawnia to do reklamacji i obniżania opłat.

--
Pozdrawiam
FINCH

P.S.
JAcek ty chyba nigdy nie bedziesz miał spokoju ;-)