Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?

Autor: SCV (_at_wroc.one.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 22:23:45 MET DST

AdamO wrote:
> Mam dobrze działające SDI - stały transfer na granicy 11,5 kilo i nic
> się nie wiesza. Jestem z Wrocka i chciałem zapytać, czy jak się
> zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
> chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
chodzić.
Ja zmieniłem w połowie zeszłego roku, od pol roku walczyłem ze zwisami, aż
teraz po przepięciu na nowy router kra-ru2.tpnet.pl (213.25.2.81) nie
zawisło ani razu. Mieszkam w Śródmieściu i po długich, cięzkich bojach
wreszcie jest ok. Ale mam pewną pretensję do nich, że promocja wymiany SDI
na DSL zaczęła się tak późno i musiałem zabulić całą (!) opłatę
instalacyjną, choć technik zapewniał mnie, że skoro wymieniam, to nie
trzeba. Cwane rozwiązanie najpierw wyprać z kasy najbardziej potrzebujących
a później dawać za złotówke reszcie...

--
SCV