Re: Wrocław - SDI -> iDSL 0,5 - Warto?

Autor: Slawomir Bem (xxxx_at_xxxx-xxxx.pl)
Data: Wed 02 Apr 2003 - 22:23:01 MET DST

> Mam dobrze działające SDI - stały transfer na granicy 11,5 kilo i nic
> się nie wiesza. Jestem z Wrocka i chciałem zapytać, czy jak się
> zdecyduję na iDSL 0,5 to czy nie zamienię toporka na kijek? Nie
> chciałbym walczyć z tepsą przez pół roku, żeby to zaczęło porządnie
chodzić.

1. Na dzien dzisiejszy we wrocku jest ciagly problem z DSL-ami,
przynajmniej z trzema ktore znam.

2. Pierwsze przykazanie admina: "Dziala i jestes zadowolony? Nie ruszaj ! ;)

Obserwuj news.komunikaty to zobaczysz czego nie warto kupowac bo ciagle
pada,
Neostrady i DSLi. (w calej Polsce)

SDI jak wlaczysz to dziala dopoki sie kawa serwisantowi na polke
w centrali nie wyleje ;)

s.