Re: dsl - katastrofa

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 00:09:14 MET DST


Użytkownik "Marcin" <marcin7_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:b691uo$66c$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Załóżmy, że będzie już wszystko ok. Czy zamierzacie dochodzić od TP
> anulowania abonamentu za okres w który usługa nie działała poprawnie?
> Przecież gdyby wszystko działało jak trzeba, nie było by potrzeby wymiany
> routerów. Jeśli więc taka wymiana była konieczna to znaczy, że usługa
> NIE_DZIAŁAŁA_POPRAWNIE i abonament powinien być naliczany dopiero od
chwili
> wymiany routerów. To chyba logiczne, ale nie dla TP. Na moje pismo w tej
> sprawie dostałem odpowiedź, że łaskawie obniżą mi abonament za dwa
miesiące
> (nie napisali o ile) oraz że to pismo wyczerpuje tryb składania
reklamacji.
> Jeśli chcę mogę dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Może więc razem
> spróbujemy coś zdziałać?

Zobaczymy - ja jak dostane fakture skladam wniosek o caly miesiac zwolnienia
wtedy kiedy resetowanie trwalo nagminnie - zobaczymy co z tego wyjdzie.

IMHO i tak jest to zabawa typu "z motyka na slonce".

--
--
Maciej Machacz | mailto:xenes_at_interia.pl
ICQ:54914949 | GG:17979


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:11 MET DST