Re: Internet DSL

Autor: marcin (marcin_at_outs.pl)
Data: Tue 01 Apr 2003 - 00:08:37 MET DST

> Czy ktos z obrebu Katowic posiadajacy ta usluge TPSA spotkal sie z dziwnym
> zachowaniem lacza, a mianowicie z chwilowym zanikaniem internetu (okolo 1-3
> min, z czestotliwoscia raz na pol godziny) Cecha ta nie wystepuje we
> wszystkich porach (glownie w wieczornych) Czy dzwonienie do TPSA cos da i
> czy istnieje jakas mozliwosc poprawienia stabilnosci po mojej stronie.

witam , katowice

dsl 1MB od października , dsl wycina ruch tcp co jakis czas, wszystko
glupieje bo icmp dziala normalnie,
niezaleznie od mtu 1500, 1492, 768, 512 nie pomaga ! niezaleznie od tego
czy duzo sesji (p2p) czy jedna ssh, w ciągu dnia duzo czesciej niz w
nocy, czasem kilka razy na godzine po 30 s, czasem przerwa 5-10 minut,
czasem chodzi przez poł dnia aby po 16 umrzeć na godzine, czasem
wszystko naraz
usluga tak do dupy ze az sie chce wyc, w ciagu dnia zmusila mnie do
ustawienia routingu przez wolne 128KB do tdc, a dsl sluzy jedynie do
nasluchu
duzo nerwow i czasu kosztowala mnie ta zabawa, nie mowiac o wizerunku
firmy ktora bez przerwy tlumaczy sie ze ma problemy z laczem

obnizyli abonament, ale co z tego jak i tak nie dziala, pomoc techniczna
bardzo mila, oddzwaniaja itp. - mieli wymienic routery, najpierw w
styczniu, potem pod koniec I kwartału, pod koniec II

mam to gdzies - za tydzien bedziemy miec netie

pozdrawiam
marcin