Re: dsl - katastrofa

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 16:23:35 MET DST


On Mon, 31 Mar 2003 11:22:38 +0000 (UTC) I had a dream that Marcin <marcin7_at_poczta.fm> wrote:
>Załóżmy, że będzie już wszystko ok. Czy zamierzacie dochodzić od TP
>anulowania abonamentu za okres w który usługa nie działała poprawnie?
>Przecież gdyby wszystko działało jak trzeba, nie było by potrzeby wymiany
>routerów. Jeśli więc taka wymiana była konieczna to znaczy, że usługa
>NIE_DZIAŁAŁA_POPRAWNIE i abonament powinien być naliczany dopiero od chwili
>wymiany routerów. To chyba logiczne, ale nie dla TP. Na moje pismo w tej
>sprawie dostałem odpowiedź, że łaskawie obniżą mi abonament za dwa miesiące
>(nie napisali o ile) oraz że to pismo wyczerpuje tryb składania reklamacji.
>Jeśli chcę mogę dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Może więc razem
>spróbujemy coś zdziałać?

Mi obniżyli (sami) abonament za styczeń o połowę, a za luty o 10%. Poza tym
do teraz nie wystawili mi faktury za listopad i grudzień, więc wolę siedzieć
cicho :-)

-- 
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres
UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru! Na newsach wyrażam swoje prywatne
specyficzne poglądy, a nie moich byłych, obecnych i przyszłych pracodawców.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:03 MET DST