Re: dsl - katastrofa

Autor: Marcin (marcin7_at_poczta.fm)
Data: Mon 31 Mar 2003 - 13:22:38 MET DST


Użytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_interia.pl> napisał w wiadomości
news:b67bsf$775$1_at_news.onet.pl...
> Użytkownik "FINCH" <blazej_at_nospam.zieba.info> napisał w wiadomości
> news:b66ia3$mvo$1_at_absinth.dialog.net.pl...
[...]
> Jest na to lekarstwo w postaci update firmware modemu, ktory potrafi "sam"
> zresetowac link (tak mowil mi technik).
>
> Od kiedy po awanturze zaktualizowali mi toto, problemy znikly i mam swiety
> spokoj od tygodnia, zero zwisow. [...]

Załóżmy, że będzie już wszystko ok. Czy zamierzacie dochodzić od TP
anulowania abonamentu za okres w który usługa nie działała poprawnie?
Przecież gdyby wszystko działało jak trzeba, nie było by potrzeby wymiany
routerów. Jeśli więc taka wymiana była konieczna to znaczy, że usługa
NIE_DZIAŁAŁA_POPRAWNIE i abonament powinien być naliczany dopiero od chwili
wymiany routerów. To chyba logiczne, ale nie dla TP. Na moje pismo w tej
sprawie dostałem odpowiedź, że łaskawie obniżą mi abonament za dwa miesiące
(nie napisali o ile) oraz że to pismo wyczerpuje tryb składania reklamacji.
Jeśli chcę mogę dochodzić swoich roszczeń przed sądem. Może więc razem
spróbujemy coś zdziałać?
Pozdrawiam
Marcin



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:03 MET DST