Re: SDi - czy juz skonczyli??

Autor: Lepton (lepton_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 10:16:39 MET

Użytkownik "rutekp" <rutekp_at_moja-poczta.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Dzisiaj bylem w BOK'u TPSA i dowiedzialem sie ze w mojej wsi nie
bedzie
> mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych
urzadzen.

Zgadza sie, bo nie chca utrzymywac dwoch niekompatybilnych technologi,
wiec chca wszystkich przeniesc na DSL

> Nie ma u mnie polki dostepowej i oni juz jej instalowac nie beda.
Zebralem
> odpowiednia ilosc chetnych, a oni mi cos takiego odpowiadaja.
> Dostaplem tez odpowiedz, ze jak teraz zloze odpowiednie wnioski to
moze za
> pol roku zaloza mi Netostrade.
> Czy ludzi w TPSA calkiem pogielo? Przeciez ludzi niestac praktycznie
na SDi
> a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak
duzo
> drozsza, ale zawsze.
<cut>

Niemartw sie, bedzie Ciebie stac, prawdopodobnie od 1 kwietnia wchodzi
nowa oferta: dsl 128/128 za 80zl misiecznie i instalacja 300 zl, wiec
mysle ze warto czekac, bo to sie bardziej oplaci od SDI.

Pozdrawiam,
Lepton