SDi - czy juz skonczyli??

Autor: rutekp (rutekp_at_moja-poczta.com.pl)
Data: Mon 17 Mar 2003 - 19:58:37 MET

Witam

    Dzisiaj bylem w BOK'u TPSA i dowiedzialem sie ze w mojej wsi nie bedzie
mozna zalozyc SDi, bo TPSA zrezygnowala juz z instalowania tych urzadzen.
Nie ma u mnie polki dostepowej i oni juz jej instalowac nie beda. Zebralem
odpowiednia ilosc chetnych, a oni mi cos takiego odpowiadaja.
Dostaplem tez odpowiedz, ze jak teraz zloze odpowiednie wnioski to moze za
pol roku zaloza mi Netostrade.
Czy ludzi w TPSA calkiem pogielo? Przeciez ludzi niestac praktycznie na SDi
a oni mi mowia o Neostradzie, ktora nie jest z drugiej strony az tak duzo
drozsza, ale zawsze.

Czy ktos sie orientuje co zrobic, czy zlozyc wnioski o SDi i miec nadzieje
ze jednak zaloza?
Moze jest tu ktos z TPSA i moze sie wypowiedziec na temat polek dostepowych
SDI czy rzeczywiscie nie sa juz instalowane?

Dzieki
Pawel