Re: Czy hit.gemius.pl jest problemem polskiego internetu?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 12:15:11 MET

Osoba podpisana jako "Jaroslaw Zielinski" <jz_at_winter.pl> w artykule
<news:3E674D06.ED9E2E70_at_winter.pl> pisze:

> Myślę, że nie ma sensu tu tłumaczyć, że blokując u siebie owo
> "dziadostwo" w przypadku komercyjnych stron obniżasz (nieprawdziwie) ich
> raportowaną oglądalność i możesz wpłynąć na ich zyski, czy nawet
> utrzymanie się przy życiu. Jest pewna szansa, że nie mając wpływów z
> reklam będą coraz więcej ze swych treści udostępniać tylko za pieniądze.
> Ale to ciebie, "prostego klikacza polskiego internetu", zapewne niewiele
> obchodzi.

Myślę, że wkrótce Gemius dołączy do listy serwisów rozpoznawanych i
usuwanych przez Ad-aware czy SpyBot Search&Destroy. Tyle mnie to obchodzi.
Swoją drogą ze statystyk Gemiusa najciekawsza byłaby właśnie statystyka
ilości blokad, na jakie ten serwis napotyka. Przedstawianie tylko pozytywnej
strony jest największym zafałszowaniem, a taki właśnie zafałszowany obraz
kreują marketingowcy.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html