Re: ATM 155Mbits w TPSA

Autor: Konrad Kraszewski (konrad_at_intelcom.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 23:22:38 MET

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> o tej wartości (gwoli ścisłości to nie jest CIR a SCR). Tam po prostu
> przepustowość gwarantowana = przepustowości maksymalnej. O cenę nie pytaj
> ;-)

Heh, jak się domyślicie zapewne, informację o CIR dostałem telefonicznie od
pani z BOK Polpak.
Pani też zapewniała mi, że ten "CIR" to jest gwarantowana min przepustowość,
natomiast łącze działa z przepustowością 155Mbits.
Koszt 1Mbits gwarantowanej przepustowości to 12.000zł netto!!! Chcąc wykupić
20Mbits, musiałbym zapłacić zgodnie z cennikiem 240.000zł !!!
To istna paranoja. Pozostaje tylko wierzyć, że każdy następny Mbits jest
tańszy od poprzedniego :)

Pozdrawiam

--
Konrad