Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?

Autor: maciek kanski (nie.dorobilem_at_sie.maila)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:31:15 MET

On Tue, 25 Feb 2003 12:13:35 +0000 (UTC), Archie wrote:
> Jakich problemow ze strony TPSA moge sie spodziewac?
1. U mnie nie działała karta 3COMa (nówka) - gubiła 50% pingów. Monter się
uśmiechnął i powiedział, że tak już jest. Noname na rtl8139 śmiga bez problemów.
2. W zasadzie oferują ci ethernet, ale dalej i tak jest PPPoE więc śmiało ustaw
MTU na 1492. Ponadto, jeżeli część serwisów będzie siadała, większe listy nie
będą dochodzić to oznacza, że masz problem z defragmentacją. Upewnij się, że
twój ruter czyści flagę DontFragment. A najlepiej na oczach montera podłącz
windowsa i sprawdź jak najwięcej stron. Gdy ja walczyłem z nimi o to, że mają
zwaloną defragmentację, to nie działał www.wbk24.pl (pozostała część internetu
chodziła i dlatego ciężko było wyłapać błąd)

Pzdr