Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?

Autor: komputer (komputer_at_poczta.internetdsl.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 16:57:24 MET

Witam, mam internetdsl w wwie, wrażenia ze wszechmiar pozytywne zaskakująco
jak na tepsę powiedziałbym. Jeśli oczywiście odpowiednio do tego podejdziesz
i wiesz czego się spodziewać od strony, że tak powiem
biurokratyczno-administracyjnej (chociaż ja np .czekałem na podłączenie
całe 2 tygodnie :) ). Transfery w miarę, obiecany 1 mbit w porywach, w
zależności od serwera i pewnie długości linii ( jestem blisko od centrali na
Czackiego). Awarie ruterów w ostatnim okresie zdarzają się bardzo
sporadycznie (ale żałuj że cię tu nie było w listopadzie). Pozostaje
problematyczna kwestia zawieszania się modemów Speed Stream , jak się jednak
dowiedziałem po długim drążeniu sprawy to kwestia softu modemu który być
może będą wymieniali. Na razie co jakiś czas pomaga resecik.

onedog