Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?

Autor: >>> PablO <<< (trash99_at_wp[nospam)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 16:32:24 MET

On Tue, 25 Feb 2003 12:13:35 +0000 (UTC), "Archie"
<archiek_at_NOo2.SPAMpl> wrote:

>Witam grupowiczow.
>W niedlugim czasie mam zamiar przejsc z NEO+ na Internet DSL 1MBit.
>Jakich problemow ze strony TPSA moge sie spodziewac? Jaki moze byc czas
>realizacji zamowienia?? Czy wogole taki manewr jest mozliwy? Jak wyglada
>teraz sprawa Internet DSL pod wzgledem praktycznym, awaryjnosc,
>transfery? Teraz NEO+ przerzucili na nowe routery, co z Internet DSL?
>Jestem z W-wy.
>
>Pozdroffka Archie

Jestem w 20 osobowej sieci (Szczecin) mamy iDSL 1Mbit. Musze przyznac
ze calkiem ladnie to chodzi. Nie ma problemow z osiagnieciem max
transferow, pingi bardzo ladne, awaryjnosc - od miesiaca praktycznie
zerowa, jesli cos sie kopalo to zazwyczaj serwer u nas sie zawiesil ;)

Pozdrawiam