Re: Neostrada w Polsce

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 20:36:51 MET

Kuba Antoszewski <kubantekUSUNTO_at_poczta.onet.pl> wrote in

/ciach.../

> U mnie od kilku dni internet dziala bardzo zroznicowanie tnz. z
> niektorymi sieciami lacznosc jest dobra, z innymi (np. astercity)
> fatalna. Wczoraj na infolinii dowiedzialem sie, ze jestem chwilowo
> podpiety pod inny router (ponoc o nazwie 'cst'), ale juz za kilka nocy
> mam wrocic na swoj macierzysty (o nazwie 'piekna ilestam') - juz nowego
> Junipera.

Router CST byl wymieniony jako pierwszy ! Ale fakt, ze o ile sam router dziala dobrze to np.
moj DSLAM i jakas maszna za routerem uslugowym nie sa chyba popawnie
skonfigurowane. To pierwsze jest przyczyna dlugich pingow (tak wynika z moich rozmow na
alt.pl.neostarda), a drugie - kulejacej czasem lacznosci z innymi sieciami.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.