Internet droga radiowa

Autor: Lutek34 (Lutek34_at_tenbit.pl)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 20:36:15 MET

Witam grupowiczow.

Poniewz mieszkam na peryferiach miasta powiatowego nie mam dostepu do
zadnego stalego lacza oprocz ISDN ktory mam i nie jestem w pelni zadowolony
ze wzgledu na szybkosc transferu i cene ale rzekomo istnieje mozliwsc
uzyskania lacza droga radiowa. Rozmawialem z kolesiem ktory pracowal przy
zakladaniu takowego lacza i powiedzial mi ze istnieje mozliwosc odbioru
sygnalu do 5 -6 km jezeli anteny sie widza.W moim przypadku odleglosc do
nadajnika jest okolo 5 km i raczej anteny powinny sie widziec.Moje pytanie
jaka najlepiej antene zainstalowac zeby mozna bylo uzyskac polaczenie,jaka
jest maxymalna dlugosc kabla pomiedzy antena a PC,jaki najlepiej zastosowac
kabel i czy moze ktos z was uzywa takiego lacza w podobnych warunkach do
moich .

Pozdrawiam