Re: Neostrada w Polsce

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Fri 21 Feb 2003 - 14:36:16 MET

Marcin Bojko <mbojko_at_newsweek.pl> wrote in news:BA7BA4A2.2523%
mbojko_at_newsweek.pl:

/ciach.../

>Jakie macie udczucia jako userzy?

Przelaczono juz czesc abonentow na nowe routery (byly dostawione wczesniej, ale wyglada
na to, ze przepiecie odbylo sie dopiero teraz). Jestem pare dni po tej operacji i jak na razie
dziala stabilnie (u mnie zdarzaja sie tylko "zaciecia" polegajace na tym, ze czasem lacznosc
na chwile - moze minute - calkowicie zanika).

alt.pl.neostrada

Pozdrawiam,
Wojtek

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.